Beneficii di a terapia occupazionale è recreativa

 

 

 

Quandu pensemu à a terapia è a ferita cerebrale, u pensamentu iniziale hè a riabilitazione chì si trova direttamente dopu à una ferita. Moltu raramente pensemu à a differenza chì a terapia pò fà in a vita di u nostru amatu anni dopu a ferita iniziale. Data u sfondate di u nostru novu Coordinatore di Salute Alliatu, Brittany Turney, i membri anu l'uppurtunità unica di participà à l'attività orientata à a Terapia Occupazionale è Ricreativa. I nostri membri cresceranu ancu di più in e so cumpetenze suciali, attività di divertimentu è guadagnà più indipendenza in l'occupazioni di ogni ghjornu. Duranti l'attività, ci concentreremu nantu à i punti di forza di l'individuu per aiutà à ottene u scopu.  

L'attività puderanu include ... Cucini una torta per l'anniversariu di un amicu per aiutà à rinfurzà l'amicizia è u sensu di sè stessu. Utilizà l'equipaggiu di entrenamentu in u Rec Center per custruisce musculi più forti di e gambe per fà a mobilità più faciule. Pigliate un viaghju in a tenda è cumprà e cose necessarii per aiutà à fà una cuscenza di l'abitudini di spesa. Sperimentà cù diversi equipaghji adattativi per fà u toilette, vestiti, o ancu manghjà più faciule per u membru per fà in modu indipendenti. 

 L'opportunità sò infinite !! Cù una cura OTA / RT unu-à-unu, i nostri membri ponu "maximizà u potenziale post ferita ... cù prugrammi integrati, unichi è olistici", cum'è dichjaratu in a dichjarazione di a missione di Hinds' Feet Farm.