Scuntrà u nostru Asheville Intern, Alex!

 

Cum'è una persona chì hè sempre stata un avvucatu per l'individui cù disabilità, aghju scuntatu di sente parlà di u campu di a terapia recreativa cum'è aghju iscrittu in Western Carolina University. Duranti u mo primu semestru in WCU, mentre aghju assittatu in a classa di Fundazioni di Terapia Ricreativa, aghju realizatu chì a terapia recreativa era assai più di ciò ch'e aghju mai pussutu imaginà. Aghju amparatu rapidamente chì RT piglia un approcciu olisticu per risponde à i bisogni fisichi, cognitivi, comportamentali, emotivi è suciale di i nostri clienti. I terapisti recreativi travaglianu cù i so clienti per scopre novi modi per scuntrà i scopi di l'individuu, creendu un sensu di partenariatu trà u praticante è quelli chì ricevenu servizii. Esse parte di stu campu fantasticu m'hà datu una multitùdine di opportunità per fà ciò chì mi piace di più - serve à e persone cù disabilità è celebrà cun elli mentre ghjunghjenu i so scopi.

Avvicinendu u mo anzianu, dopu avè amparatu l'ins and outs di a terapia recreativa, e pupulazioni chì servemu, è cumu sustene u megliu i nostri clienti, era ora di truvà un stage full-time per u semestru di primavera. Mentre cercava un stage, sapia chì vulia travaglià cù una populazione chì hà sperimentatu l'effetti di un disordine neurocognitivu o una sperienza simili. Quandu Branson, chì hè avà u mo supervisore, hè ghjuntu à sparte cù a nostra classa RT nantu à u so travagliu in Hinds' Feet Farm in Asheville, sapia immediatamente chì vulia sapè più nantu à a facilità. Pocu dopu, aghju programatu una entrevista, chì mi dà l'uppurtunità di visità HFF è amparà più nantu à a so prugrammazione. Ùn aghju micca solu adore u prugramma stessu, ma i membri eranu cusì accoglienti, è era faciule fà a decisione di accettà un stage in Hinds' Feet Farm.

Dapoi u primu ghjornu di u mo stage, aghju sperimentatu l'atmosfera di famiglia, è l'amore trà i membri, u persunale è e famiglie quì. Inoltre, aghju digià amparatu più di ciò ch'e puderia aspittà. Cum'è aghju custruitu relazioni cù i membri, mi piace à amparà nantu à i diversi camini chì sò vinuti, cumu anu acquistatu una ferita cerebrale, è l'adattazione è i passi chì anu fattu per avanzà da e so ferite. Inoltre, imparu più ogni ghjornu nantu à relazioni prufessiunali, prucessi di valutazione, intervenzioni di pianificazione, cumpetenze di dirigenza, responsabilità amministrative, è assai di più. Attualmente, aghju pianificatu, implementatu, evaluatu è documentendu in modu indipendente parechji gruppi à settimana. Sentu chì l'uppurtunità chì mi sò datu finu à avà m'anu preparatu per u futuru in u campu di a terapia recreativa.

Seraghju graduatu in maghju cun un BS in Terapia Ricreativa. I mo piani futuri includenu u travagliu part-time cum'è LRT / CTRS, mentre cuntinuu u mo viaghju in u campu di a salute. Recentemente sò statu accettatu in u prugramma di Dottore in Terapia Fisica in l'Università di Western Carolina, è principiaraghju u prugramma in Aostu di u 2022. Sentu chì u mo stage m'hà espostu à parechji aspetti di ferite cerebrali chì anu cuntribuitu à u mo recreativu è fisicu. cunniscenza di terapia. Ancu s'è u mo tempu in Hinds' Feet Farm sarà prestu à a fine, spergu chì in u futuru, possu rinvià à u prugramma chì m'hà datu tantu. Apprezzu u travagliu duru di u staffu, i membri, e famiglie, i partenarii è a cumunità per mantene stu HFF in funzione, è sò assai grati per l'uppurtunità di fà parte di un prugramma cusì gratificante. Hinds' Feet Farm hè un locu cusì speciale, è sempre mantene un pezzu di u mo core.